2. Dezember 2012

1. Advent

Ich wünsche euch allen einen schönen ersten Advent und eine besinnliche Vorweihnachtszeit! Ich war gestern schon auf dem Weihnachtsmarkt in Oldenburg. Ein schöner und lustiger Abend! Es macht einfach viel Spaß die einzelnen Stände zu begutachten. Es gibt ja so schöne Sachen zu kaufen aber ich hab eh nicht viel Weihnachtsdeko - Michael ist da nicht so gebeistert von!

I wish you a phantstic first advent! Yesterday I went to the christmas market in Oldenburg. It was a nice and funny evening. I love to watch the whole booths and the things you can buy. So many christmas decoration! We haven't so much christmas decoration because Michael don't like it!

Ich habe das Layout im Center Park erstellt und es zeigt einen Teil von meinem kreativen Chaos auf meinem Scraptisch!

I created this layout at our visit in the Center Park. The picture shows a part of my creative chaos on my scrapdesk!











Material:
Studio Calico August Kit - Summer of '69, Stempel/stamp - American Crafts, Stempelkissen/ink - Hero Arts, Sonstiges/Others - Nähgarn/yarn


Happy scrapping,
Alex


Kommentare:

  1. Hihi, das ist die kreative Scrapperordnung.
    Hast du schön eingefangen.

    Liebe Grüße
    Anke

    AntwortenLöschen
  2. Ooh the Christmas market sounds lovely. I visited the Munich Market nearly thirty years ago and I can still vividly remember the sights and smells! I love seeing part of the creative process in a layout!

    AntwortenLöschen