8. August 2013

Night Shift Stamping

Eine neue Woche und einen neue Challenge von Night Shift Stamping. Dieses Mal zum Thema:
A new week and a new challenge by Night Shift Stamping. The new challenge:


Ab in die Natur / Back to nature

Das ist ja einfach für mich - gestalte ich doch einfach ein Layout! Schließlich habe ich immer noch einige Bilder von unserem Strandspaziergang im März über. Die wollen ja auch mal verarbeitet werden!

This challenge is very easy for me - I crated a new layout! I have some pictures of our walk at the beach in March. I have to create a layout with one of it!
 








 
Material:
Patterned Paper - Amy Tangerine for American Crafts, Mist - Studio Calico + Heidi Swapp, Vellum - Crate Paper, Stempel/stamps - Amy Tangerine for American Crafts, Stempelfarbe/ink - Ranger, Sticker + Embelishments - Amy Tangerine for American Crafts, Klammer/clip - Studio Calico

 
Jetzt hüpft mal schnell zur Night Shift Stamping Challenge, guckt euch die vielen anderen Projekte an, die meine Designteam-Kolleginnen gezaubert haben!

Now hop to the Night Shift Stamping challenge, have a look at the other projects, which were created by all the designteam members!

Happy scrapping,
Alex

Kommentare:

  1. Huhu liebe Alex!
    Ein tolles LO! So schön bunt und sommerlich!

    GLG
    Sarah

    AntwortenLöschen
  2. Total schönes Layout! Die Farbkombi gefällt mir total gut!

    Liebe Grüße, Nina

    AntwortenLöschen
  3. Die "gestempelten"? Kreise finde ich klasse. Tolles layout.

    AntwortenLöschen
  4. love the stamping and misting! Beautiful layout!

    AntwortenLöschen
  5. love the soft colors and feel to this Alex! :)

    AntwortenLöschen
  6. Gorgeous! Love your stamping and misting! Thanks for playing along!

    AntwortenLöschen
  7. Oh I love what you've done with the stamping. Thanks so much for joining our challenge.

    AntwortenLöschen