22. November 2013

Sketch von Chic Tags

Da ich in den letzten Wochen nicht wirklich viel Zeit zum Scrappen hatte, habe ich mich in einer kurzen Pause an den aktuellen Sketch vom Challenge Sunday von Chic Tags versucht. Ich habe auch einige nicht so tolle Bilder ausgedruckt, die darf man ruhig auch mal auf einem Layout zeigen. Der Sketch hat sich gut für eine kleine Fotoreihe von meinen ersten Versuchen mit der analogen Spiegelreflexkamera von meinem Papa angeboten. Die Bilder sind damals sehr dunkel geworden...

I didn't have the time for scrapping in the last weeks. During a short break I created a layout according to the sketch by Chic Tags. I looked for some pictures (I have the opinion that we have to scrap also bad pictures) for this sketch - they are totally horrible (bad light and so on) but I wanted a layout with them...

Hier ist der Sketch von Chic Tags (gestaltet von Ashley Horton):

Here you can see the sketch by Chic Tags (designed by Ashley Horton):


Hier ist meine Umsetzung:

Here you see my matching layout:





Material:
Cardstock - American Crafts, Patterned Paper - Sassafras Lass + Pebbles, Alphas - American Crafts, Farbspray/mists - Studio Calico, Acrylfarbe/acrylic paint - Aleene's, Lables & Tags - Chic Tags, Stift/pen - Copic + Faber-Castell, Sonstiges/others - Papierreste/paper scraps


The next part is only in German because the event is only in German!

Dann möchte ich euch noch an das Diktat im Scrapbook Werkstatt Forum erinnern. Janine wird Samstag mit euch ein wunderschönes Mixed Media Layout gestalten. Lasst euch einfach überraschen! Die Materialliste ist bereits online!



Happy scrapping,
Alex

Kommentare:

  1. Really cute layout, love how you made a little street sign at the top! Sometimes you just have to use bad photos and that's ok! :)

    AntwortenLöschen
  2. Nice take on the sketch. Love the little signs and yep sometimes not so good pics have to be scrapped , they have a story
    Mary

    AntwortenLöschen
  3. Oh, das Layout gefällt mir super gut.

    AntwortenLöschen
  4. Love how you used the Sketch Alexandra!! The Chic Tags look great layered under your photos and I love how you used the two tags above the photos for the little flag! So glad you played along with us @ Chic Tags!!

    AntwortenLöschen
  5. Ganz tolles Layout, wirklich schick!! :)

    AntwortenLöschen